U sklopu europskog projekta „116000 – pozivni broj za nestalu djecu“, Centar za nestalu i zlostavljanu djecu pozvan je na edukaciju za korištenje CRM sustava koju provodi Missing Children Europe u suradnji s Orca Solutions.
Edukaciji za korištenje CRM sustava – softvera koji služi unosu svih relevantnih podataka zaprimljenih tijekom poziva na liniji za nestalu djecu – prisustvovale su naše kolegice Tena Zalović, magistra socijalne pedagogije koja prima pozive na liniji 116 000 te Kristina Gvozdić, magistra psihologije zaposlena na projektu kao koordinator za vidljivost. Dvodnevna edukacija održana je u Brusselsu te su na njoj, osim naših djelatnica, sudjelovali i predstavnici Mađarske, Cipra, Nizozemske i Srbije. Uz upoznavanje s CRM sustavom koji je potrebno implementirati u rad linije za nestalu djecu 116000, predstavnicima Orca Solutionsa kojima je zadatak prilagoditi ovaj sustav potrebama projekta imali smo priliku predložiti potencijalna unaprjeđenja i dodatne opcije koje bi bilo korisno uvrstiti kako bi sustav bio još primijenjiviji potrebama pozivnog broja za nestalu djecu.
Zahvaljujemo Missing Children Europe i Orca Solutions jer su nam omogućili participaciju u nastajanju i unaprjeđenju CRM sustava za koji vjerujemo da će nam biti vrlo koristan u pružanju pomoći i podrške roditeljima i djeci u potrebi.